Thursday, January 22, 2009

Bon Voyage - Extended Version

Masa dinner mlm td, sambil mengadap siakap 3 rasa yg dibelanja wife aku (psl gaji baru masuk..hehehe), baru teringat aku terlupa nak wish farewell kat sorang lagi kawan kami..

Agaknye siakap yg bentuk ala2 keli tu membuatkan aku tetiba teringatkan Amir & sekaligus Pojan yg bakal berhijrah ke negeri jelapang padi Feb'09 ini.

Mungkin jugak posting2 die yg dah byk bercerita tentang penghijrahannye mahupun
lelongan2 amalnya membuatkan aku terlepas pandang.

Actually aku kenal si Pojan ni pun oleh kerana Nad, wifeku sgt rapat dgn insan ini.
Sekampung, sesekolah, seasrama dan se2 yg sewaktu dgnnya..
Hmm,kalo tak silap ade gak pertalian darah...bau2 tempe gitu..

If I can recall correctly, selain Mad yg tak jemu2 menziarahi aku masa aku sakit,
si Pojan ni pun antara yg aku tak bisa lupakan budi & jasa2nya..
(pergh,ayat ni nak kene rephrase ni,mau jeles baca dek Nad ni..hehe)

Momento paling diingati adalah kerusi malas yg diimport khas dari Bangi..

Kepada Pojan, semoga hidup akan lebih ceria (definitely la kan) bersama suami yg tercinta..insya-Allah..

Anyway, bebile dtg KL tu jgn le buat2 lupa lak singgah umah kitorg..
Lagi satu...er, kontrak as O.P. masih valid kan??hehehe...

Cukup2 la sengih sampai telinga tu..
Pegi hand-over keje2 ko tu!!!



Caught in action: Woit,curik gambo tak mtk permission!!
Lokasi: Gurney Drive, Penang


P/S: Bole le belek2 hasil karya minah ni..
(ni promote kire ade komisen tak ni Pojan?!!)

4 comments:

kuizikel said...

miahahaha... promot baik punyer. so aku xtendkan kontrak sbg OP utk 1 tahun lagi mulai hari ini.... secara percuma :)

goodbye my frens..huk huk huk.. (;_;)

MizWaR_SuLHaFaT said...

ciki, cukup2 tu up pojan... berkembang2 dah dia tu.. :p

xpe pojan... boring2 tu ziarah la bini aku yg keseorangan tu.. huhu.. tak pun kita tukar suka sama suke..ko keje shah alam.. aku keje polimas.. muahaha...

kuizikel said...

suka suki je nak tuko polimas..hahaha.

soh iffah gi umah aku la... pastu jgn lupa bwk makaroni goreng...hikhik

MizWaR_SuLHaFaT said...

muahaha.. dtg la umah hari ni.. iffah nk masak utk minum2 ptg... :p

eh, ni blog ko ke blog aku pojan? hehe... buat mcm rumah sendiri plak... haha...