Saturday, November 7, 2009

7 Eleven

I missed 7-Eleven so much.
Kalo sblm2 ni, blk semayang Subuh,aku singgah situ dulu amik the Sun & beli sarapan ie bun & air kotak susu.
The Sun...bukan satu mahupun 2, tetapi 4 yg aku akan amik setiap pagi.
Maklum le, ramai beno yg tukang kirim kat ofis tu..
Tapi takde hal, psl free.
Budak2 7-11 tu pun dah kenal sgt ngan aku.
Kalo aku ke kaunter, diorg dah siap hulur.

Apapun, keadaan berubah seminggu yg lepas.
Sejak berulang dari DC, aku takde 'port' nak amik the Sun lagi dah.
DC 'blm' ade 7-11. Kalo ade RM250,000, teringin gak nak amik lesen franchisee...
Without beer & liquor..of course. :-)

Back to the main topic...
Hari ni my wife's birthday..
Duhai Nadiah bte Misman
Selamat ulang tahun kelahiran yg ke...'tut'...ceh, rahsia la konon..
Nengok plat keta dah kantoi...ekekeke....

Lepas ni, makin ramai yg akan mengingati 7 Nov = 7 Eleven agaknye...
Tapi tetap tak bermaksud akan dpt byk birthday present...hehehe...

Actually aku plan nak panggil org surau, nak baca doa selamat + kesyukuran..yg ringkas aje..
Mkn nasik lemak daun pisang..
Tapi kerana dah ade majlis kat umah org lain, aku tangguhkan hasrat dulu.
Mungkin digabungkan sekali dgn majlis 'house-warming'..Bile, insya-Allah...sebulan 2 ni kot...




Alhamdulillah...
masih lagi dipanjangkan umur oleh Allah...
masih diberi ruang & peluang utk terus beribadah & mengabdikan diri pada Pencipta kita..
semoga dirimu berbahagia dunia akhirat...dirahmati & diredhai Allah sentiasa, Amin..

Anggaplah teratak di desa permai nan terpencil ini sebagai ingatan hari lahirmu..
(Gile beso hadiah besday!!!!)

Zahirkan syukur kita dgn Alhamdulillah, tingkatkan amalan & jauhi perkara2 yg mengundang murka Allah..
insya-Allah.....

5 comments:

~tuah.rimbun~ said...

jgn lupa cek surat kat rumah lama...

kuizikel said...

wah dpt hadiah rumah, abis la taun dpn nad pk nak bagi hadiah apa plak..hehehehhe

happy bday dear fren, candle lite dinner ek? bz sokmo hari ni nampak gaya..hehe

MizWaR_SuLHaFaT said...

hepy belated besday nad.... moga tercapai citer2.. (sape laki dia tu tlg sampaikan ek..) hehe...

Abu Humairah said...

baik tuah...
pru punye correspondence dah update ek?

kui,aku nak mtk kapal terbang taun dpn..ekekeke..
hadiah umah?bayo same2 tapinye..hehe..

myzwar,
TQ

~tuah.rimbun~ said...

belum lagi update, nanti kalau dah update aku bgtau