Friday, October 30, 2009

Sold Out

Alhamdulillah...
Pejam celik,pejam celik...
dah tinggal sebulan je utk aku "serve notice" sblm keluo dari umah kat Sri Damansara tu...

Selain tu, poket aku pun dah "fully-exhausted" gara2 menyiapkan keperluan umah baru..

Smlm, dpt satu sms dari no yg tak dikenali bertanyakan umah aku kat DC tu..
Tanpa disangka2, senior aku kat Maahad Muar,
Azwan Osman aka Wan Kampung, tekong tersohor Muar bagitau yg dia bakal berjiran ngan aku nanti...
What a small world...
Bole le reunion main takraw kat court tepi surau tu agaknye....

Belek2 paper pagi tadi, terjumpa plak advertisement ni...



Actually, diorg baru je launch fasa baru ni Deepavali Day aritu (17 Oct)..
Yg fasa ni pun ade gak sorang lagi bakal jiran yg memang dah lama kenal..
Namun, atas sebab2 keselamatan, identiti beliau terpaksa dirahsiakan buat masa sekarang..

Sebelum terlupa, nak jugak mintak petua2 utk masuk umah baru ni..
Last week aku dah azan kat umah tu..
Aku dptkan gak nasihat dari ustaz Zahazan, katanya sekurang2nya buat majlis tahlil/zikir..
tapi kalo dpt bacakan surah Al-Baqarah lagi afdal...
Ade gak aku belek2 buku doa2 kat bookshop, tapi setakat ni takde pulak jumpa doa nak masuk umah baru...

8 comments:

Langit Jiwa said...

senang je petuanya ciki, buat makan2, pastu jemput aku.. nanti aku baca2kan la apa yg patut..
err, baca doa makan boleh? heheh..

~tuah.rimbun~ said...

andai ku tahu, dulu maybe aku beli kat DC tu jugak kot..
rumah kami ntah bila lah nak siap...
jgn lupa buat kenduri..

Adli said...

buat tahlil jgn lupe jemput.
nak cium bau rmh br
hehe

kuizikel said...

buat kenduri n bagi din yang baca doa makan... hehhehe...

sebulan lagi a? bilik tetamu dah siap belum? :)

Unknown said...

tahniah..dah masuk rumah la ni yer..bila house warming ni?

wanrulez said...

dulu aku dgr org tua ckp....selain azan kat umah tu....elok gak baca 4 qul kat semua bucu rumah

hang_lipur said...

dah sold out dah umah kat DC tu? huhuhu.. tak sempatlaa kitorg nak berjiran dgn korg... hehehe... kat manalaa agaknyer nanti umah kitorg yg bertanah yer nanti? hmmm...

cepat2 sket inform bila nak buat kenduri masuk umah... ramai yg bule azan&bacakan doa utk rumah baru awak! yeay!

Abu Humairah said...

tengkiu everybody...
azan, 4 qul & err..doa mkn??

alhamdulillah...
dah selamat diduduki..
sape2 yg nak singgah jemput le ye

kenduri doa selamat akan diberitahu kelak,insya-Allah.. :-)