Friday, November 13, 2009

Marah & Geram!!!!

Mane aku tak geram, kes ex-CJ ngan Mr.Correct 3x melancong bersama, memancing bersama...
seboleh2 disorok bawah karpet, takde saksi la, tak cukup bukti la....blah la....
Yang tu dah terang2 ade "conflict of interest".

Pastu dtg kisah sorg tuan guru yg dihadiahkan tiket utk tunaikan haji oleh seorang kontraktor..
Rasuah? Fine...blm pun pegi org dah mengata tu mengata ni...
Andai kata kontraktor tu mmg takde niat serong, berdosa sungguhlah sape2 yg bwk mulut tu..

Mujurlah tindakan penuh hikmah tuan guru membatalkan hasrat, menutup ruang utk org terus bercakap..
Mungkin juga ade unsur fitnah, syubhah & gharar di situ..
Allah jualah yang Maha Mengetahui segalanya...
Syukurlah tuan guru bertindak sedemikian rupa...

Tapi aku mmg sakit hati gile!!!
Aku nak je bagitau sape2 yg penah pegi haji pakai tiket parti 'tut' tu, buat le haji lagi sekali!!
Kat Johor tu mmg aku tau ade kuota tiap2 tahun!!!
Tak kire la korang kata hadiah ke, tiket ehsan ke...kire sama kes gak la, rasuah gak tu..rasuah undi!!!

Memang dah lama aku tak maki orang..
Aku tahankan aje bile nengokkan perkembangan semasa yg semakin 'parah'..

BIAWAK BETUL!!!! (alahai, aku nak maki org, tak memasal pulak biawak yg kene!!!)

Hmmm, rasenye jdk katak bwh tempurung lagi elok...

Astagfirullah....
Takpe la, dah begitu adat permainan politik...
Baik le aku duduk diam2, nengokkan aje drama swasta persis Nur Kasih
(yg mana wife aku tgh khusyuk menontonnye ketika ini...hehehe)

Semoga Allah satukan jua umat2 Islam di Malaysia...
Takde ape yg mampu aku sumbangkan, melainkan doa...
Amin.....

p/s: sekian luahan hati saya..terkasar bahasa pohon dimaafkan jua....

6 comments:

~tuah.rimbun~ said...

alahai biawak...
ada jugak org johor pergi haji guna tiket sponsor mainan politik..
sungguh x sangka!

kuizikel said...

layan nur kasih lagi sadis... ko sediakan tuala/tisu tak kat sblh nad tu, klu tak abis karpet ke bantal jadi penadah air mata...heheh

MizWaR_SuLHaFaT said...

alah ciki... PI Bala tu pun dh muncul ckp dibyr 50m.. sure tak de sape nk siasat... segala2nya disorok & tidak disiasat.. undercover.. aku pun dh sakit hati!!! yakin dgn kuasa Allah jer skrg ni.. mgkn semuanya diuji.. tp kebenaran akan terserlah nnt.. tak kena kat dunia.. tunggu jer kat akhirat nnt... huh!!!

kambing tol!! (mau je aku buat korban) huhu....

hang_lipur said...

pergh.. marah tol.. tak pernah nmpk ciki marah... huhuhu

mmg biawak plg sesuai! coz nadeypun mmg BENCI biawak...

politik negara makin teruk... kita semakin celik.. tp pelik knp org2 tu igt kita taktau and bule nak cover? huhuhuhu satu kesilapan yg AMAT beso...

Anonymous said...

correct correct correct!

theyslu said...

h793f3zzcyu225 male masturbator,realistic dildo,sex toys,finger vibrator,sex toys,realistic dildos,dildos,custom sex doll,cheap sex toys m553o7mkbiq346