Monday, February 16, 2009

Susulan Si Jebat (video)

Sekadar satu latihan..
bak kata omputih, practice makes perfect...



Selalu dengo ucapan2 die via YouTube.
Tak sangka dpt jumpe in-person..
Pak mertua aku pun seronok..
Tak sia2 ke KL naik bas..ramai gak 'artis2' yg die salam..



Agak basi dah...
ape nak buat, keje kat opis pun banyak..blk umah dah penat..
weekend pun jadual dah packed..
tunggu aku jdk fulltime, baru le bole buat air-time punye update..hehehe...

Apa2 pun, kepada semua...
Sentiasa la muhasabah diri..
Kadang2 kita rasa perkara A yg baik utk kita, tetapi Allah bagi kita B..
Redha & hayati hikmah di sebalik setiap kejadian..

Wallahua'lam..

4 comments:

hang_lipur said...

alamak...
marbelos laaa ciki
siap buat video tu!!
kene forward kt abah ni
soh tgk...
hehe...
kt TV takde kuar camnie pny!

Langit Jiwa said...

perghh ciki, siap salam2 lagi tuh dgn YB..

Sheikh Helmi said...

aku suka jadik Jebat,ciki!

Abu Humairah said...

nadey: fwd jgn x fwd..
TV?mmg la hampes..kitorg beria tunggu mlm tu,langsung takde ceta!!

dent: kalo ikut aku nak peluk, tp over la pulak..hehe

minal: ni pun aku tahankan jebat.. dah masuk 7 kali!!!ekekeke