Wednesday, February 11, 2009

2 Budak Botak



Dah 2-3 kali aku nengok 'The Making of Geng' tanpa jemu...
Pengalaman meng'edit' video2 pendek membuatkan aku lebih menghargai kerja2 yang tersirat ni..

Selalunye ape yg ditonton mmg mengasyikkan. Maklumlah, end-product.
Ibarat kite order tomyam kat kedai..
Lepas semua bahan disediakan, ditumis rencah, dimasak dgn penuh penghayatan & dihidangkan dgn penuh kesusilaan..
(boleh tak kalo tak payah bermetafora yg bukan2?!!!hehehe)
Pendek kata, pasti menghasilkan tomyam yg enak (dah kenyang, tak payah basuh pinggan pulak tu..tentu seronok, kan?)

Tapi, utk org2 yg bekerja di belakang tabir..ianya taklah semudah yg disangkakan..
Penghasilan sesuatu yang marvellous tentunya memerlukan kesungguhan & komitmen yg tinggi..

Upin: "Betul ke??"
Ipin : "Betul..betul..betul..."

Bravo Les' Copaque!!!



P/S: Sebelum aku click 'Publish Post', baru aku terperasan yg esok premiere die..ingatkan lama lagi..
Free promo la ni...
Amierah nak nengok abang Upin & Ipin tak??
"Nak..dapp.." (iye la tu, semua pun sedap....)

7 comments:

MizWaR_SuLHaFaT said...

huhu terasa aku... Mizwar kembali botak skrg!!! kekeke...

Abu Humairah said...

aku pun dah lama botak..sob..sob..

kuizikel said...

betul betul betul....

eh glemer ko seh, ada org suka blogging style n nak sponsor link.. hehehehhehehe

Langit Jiwa said...

betul, betul, betul..

Unknown said...

Wah ada sponsor sekarang...try la ciki

hang_lipur said...

ish...jom g tengok upin & ipin amirah! kakak nina ajak...itupun tak sabar nak g tengok tu!!

* ibu dia yg tak sabor sbnrnyer!! hehehe

Abu Humairah said...

er...pasal penaja tu..

aku bukan jual mahal..cuma takut2 kene jual je, cam ceta 3 abdul tu...hehehe...

eh, die paham BM ke??