Monday, July 27, 2009

N - 26

Secara kebetulan, majlis perkahwinan Alang aka abang Kepel yg berlangsung di German Malaysia Institute (GMI), Bangi dihadiri oleh MB Selangor..Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim...

Actually,masa kat UIA dulu, Kepel selalu gak angkut kami2 ni bermalam kat umah Tan Sri.
Aku penah gak join sekali...

Normally, masa bln Ramadhan Tan Sri rajin buat Qiamuallail & jemput kenalan2..
Oleh sebab bapak Kepel aka Kolonel Yusof masa tu sama2 otai kat Guthrie (Tan Sri as CEO),
makanye anak bongsunye ie Kepel serta rakan2 yg lain terbabit sama..
Masa tu pantang dengo bukak posa free...konfem la kan...hehehe....

Acara biasanye bermula dgn buka puasa (main agenda yg kami nanti2kan), pastu ade tazkirah & Terawikh..
Malam plak dikejutkan utk Qiam & Subuh...
Tazkirah pun ade, maybe aku terlupa kerana terlelap..mungkin...

Rugi aku tak amik gambo umah die.. Suraunye dibina berasingan & harga surau itu ternyata lebih mahal dr umah aku rasenye...

Oleh kerana aku bertugas ari itu, maka secara profesionalnye aku menemuramah die utk ucapan kepada pengantin.
Sekali tu aku terlupa nak interview Kepel daa...
Sori le Pel...sungguh tak profesional....hehehehe...



Utk mereka2 yg rindukan Kepel..ahaks...
Kepel & isteri bergambar kenangan


Memula malu2 nak bergambo..
Sekali aku pandang Taib, Taib pandang aku..sebelum MB cabut naik Lexusnye yg penah mencetuskan kontroversi itu, terus kami tahan nak bergambo...
Bukan selalu dpt 'interprem' beb...hahaha...

Dari kiri: Entah, Taib, MB, Ciki, Bapak Kepel


Nota: Taib merupakan official photographer pada hari tersebut...

5 comments:

kuizikel said...

Utk mereka2 yyg rindukan Kepel..ahaks...

hhahahahahahahahaahahahahahahahaha

eh apsal gelak panjang ni.. hai kepel n wife ;)

Langit Jiwa said...

taib official photog? aduss, apa jadik la dgn gambo2 yg dia ambil agaknya..

hehe, peace taib!

Unknown said...

Woohoo, kagum la..interview MB ni,Kepel dah kurus ek haha

Adli said...

owh yelah.. kami mmg rindukan keppel

Azimsardan said...

kepel, bila nak buat audit kat segamat....